Friday, June 27, 2014

Merre , hogyan , miért

1. megmondja most a PIÉRT 2. 42 Sosem voltam még ennyire tanácstalan. Herakleitosz , mész te 'mán a .icsába. Vagy ha nem , akko'? Nyilván , igazad van , csak a határok hol vannak. Kis ország ez , súlyosbítva azzal , hogy a Duna kanyarban élek. Fordítom neked , te görögök legnagyobbika -kis létszámú csoport jeles tagja- hozzá vagyok szokva , hogy látom a határokat. Mindenesetre legalább tudom , hogy a nyúlon túl vannak , ha csak úgy nem. Van az a pillanat , amikor kénytelen az ember szembe nézni a démonaival . Ó ez már megvolt , köszi fizetnék. Ó , hogy már megtettem , de jó , hogy szósz v@zze , és rendeltem még ? Vaj van e még bennem annyi , hogy megoldjak valamit , amit eleddig qrvára nem sikerült. Bár , és sajnálom , hogy emlékszem , tán még örökségbe is kaptam. Ott alszol , hol még senki sem . Menekülnék ,de egyszerű is lenn. Futnék , de elkártyáztam a bokámat. Maradnék , de én kértelek . Ateista vagyok , de de valamiben hinni kell.

No comments: