Monday, August 25, 2008

Születésnap, és amúgy lassan vége a nyárnak :Episode 2

Nos az előző bejegyzés még kevés lenne annak
magyarázataként, hogy mostanság miért is
hanyagoltam kissé el grafomániámat.
Hisz a hivatalosan utolsó nyári hónap amúgy is sűrű elfoglaltságot jelent, különösen annak a ténynek az ismeretében , hogy a nyár gyakorlatilag a születésnapommal (22.-én , a szerk. megjegyzése ) véget is ér.
Idén sem kívántam nagy feneket keríteni a dolognak, valahogy a 30. után már valahogy nem olyan fontos.
Viszont volt egy régi vágyam, miszerint is , egyszer én is szerettem volna egy tipikus meglepetés páréét. Habár Noi megígérte , hogy rendez nekem, ez már ki is ment a kis fejemből, no meg mivel amúgyis volt programunk ez időpontra (bővebben lásd majd ) , nem is törődtem vele.
Gondoltam , hogy egy vitorlázás épp megfelelő program , no meg helyszín , le is tudtam e dolgot.

No de nem úgy a barátaim .
/még így utólag sem tudok eléggé hálás lenni érte/

Nosza, lebeszélt fiú buli Ákosékkal , Noi párhuzamos női megmozdulás , tehát a péntekkel meg is volnánk.Apró kis kellemetlenség az induláskor, jó Anyámék , bezárva hagytak egy macseszt a házban , légyszi fiam engedd már ki , mert stb stb. Mindez pont mikor is indulnánk.
Így utólag még ma sem értem , hogy is nem tűnt fel nekem semmi , holott bármi mást ennek a tizedéből kiszúrok.

Egy szónak is buli a vége , nem hittem volna, hogy nekem , lehet ezzel az egésszel ilyen meglepetést , és örömet szerezni, de sikerült.Gyakorlatilag percekig tartott , míg egyáltalán a buta vigyoron kívül , másra is képes voltam, de egy hirtelen megvilágosodás folyamodvány kép a " nosza , taszajtsunk be" mondattal tértem volna vissza az "életbe".
Ám ezzel a meglepik sora még korántsem ért
véget,
sőt -bár már ekkor is szívroham közeli állapotban
leledzettem , ami mindezek után következett, csak
gondos baráti pohár újratöltéssel sikerült átvészelnem.
Legelébb is Sku ikerlányai megajándékoztak Dumbival a plüsivel , kinek típusa elefáni.
De mivel , gyalog mégsem járhat ,a következő csomagból egy roller került elő, ami csak szülői felügyelettel , 3-7 éves korig használatos.
Miután barátaim kaján vigyora közepette össze is kellett szerelnem , még ki is próbáltatták velem ," ha már jogsid úgy sincs, legalább lesz mivel járnod" címszóval.
Külön felhívnám mindenki figyelmét
a gyárilag szerelt extrákra, úgymint
strandkorlát kék gyöngyház metál fényezés,
színre fényezett kis kosár
( pont 2 db pohár fér el benne ),
valamint a kormány végén
"vadnak születtem" színes bőr darabkák.
A sikeres -és ezáltal megismétlésre került -próba utat követően , joggal gondoltam , hogy már csak arra kell figyelnem , hogy mindenki pohara mindig tele
legyen , és Fili barátunk megfelelő hangerő mellett celebrálja kedvenc ódivatú zenéinket ( ez utóbbi csak a kedves szomszédok kedvéért , mert igencsak szívemen viselem , hogy , soha se naradjanak ki ezekből a bulikból , ha már anno képesek voltak rendőrt hívni ránk).

Gondoltam én.

Ekkor , fogtak egy széket leültettek középre
és mintegy a semmiből (a házból ) előpenderült
egy hastáncos lány duó.
Most már csak az államat kellett felszedni a fűből.

Már sötétedett, és megfelelőnek látták a pillanatot,
hogy még azt sem tudjam senki szemére hányni
( no meg melléje esetleg mögéje) , hogy még tortát
se kaptam.

Kaptam.

Miután megpróbáltam a közepén található
mini tűzijátékot elfújni, befogni , és ezáltal
gyakorlatilag felrobbantani a kezemben ,
előkerült még egy doboz.

Nagyon körbevettek , és én egyre inkább
sejtettem ,
hogy bármit is találjak benne, majdnem biztos,
hogy ezt már könnyek nélkül ki sem bírom.
Maradjunk annyiban , hogy a doboz tartalma az az
eszköz volt, aminek segítségével , most már akár
a teraszon ülve is képes vagyok , eme fésületlen gondolatokat feljegyezni , eme, blogra.



Miután a sötétből visszatértem , még enyhén párás szemmel , már csak annyi dolgom volt, egy rövid bevásárló körrel , pótolni az elfogyasztott ital mennyiséget , és végig táncolni, a valaha volt ,
leges legjobb születésnapi bulimat.

No comments: